لوله گازی

لوله تست آب چیست ؟

یکی از اصول در خرید یک محصول شناخت آن محصول می‌باشد. یکی از محصولات پر طرفدار در زمینه صنعت و ساخت ساز لوله تست آب می‌باشد. اصلی ترین سوالی که در هنگام خرید این محصول با آن مواجعه می‌شوید این است که لوله تست آب چیست ؟ و چه کاربردی دارد. از این رو در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات کاملی را در مورد لوله تست آب و موارد مصرف آن را در اختیار خریدارانی که قصد خرید این محصول را دارند قرار دهیم تا بهترین خرید و انتخاب را داشته باشند، پس تا انتها با ما همراه باشید.

[sc name=”cta”][/sc]

لوله تست آب چیست ؟

لوله تست آب یکی از پرکاربردترین لوله ها در صنعت به شماره می‌آید. این نوع لوله‌ها جهت استفاده به منظور انتقال آب و سایر مایعات در بازار توزیع می‌گردد. لوله‌های آب با ضخامت‌های متعددی تولید می‌شود. به همین خاطر انتخاب لوله هایی با ضخامت بیشتر گزینه‌ی مناسب‌تری می‌باشند. زیرا لوله با دیواره‌های ضخیم، از مقاومت بالایی برخوردار است و می‌تواند فشار بیشتری را تحمل کند. این نوع لوله ها از لحاظ دوام و کیفیت نسبت به  لوله‌هایی که ضخامت کمتری دارند ماندگارتر هستند. جهت اطلاع بیشتر بهتر است بدانید که ضخامت این نوع لوله‌ها در بازار از ۲ میل شروع می‌شود. لوله تست آب یکی از پرکاربردترین لوله های درزدار با PH  خنثی می‌باشد. در حال حاضر تولید لوله تست آب در داخل کشور انجام می‌شود و تا به امروز نیاز‌های رایج بازار کنونی داخل را تا حد قابل توجهی برطرف کرده است.

نحوه تولید لوله های تست آب

این نوع لوله ها به روش گرم و توسط ورق های سیاه نورد شده تولید می‌شوند. جهت تولید این نوع لوله ها در مرحله اول رول ورق سیاه یا کویل با دقت باز می‌شود و سپس از بین غلتک‌ها عبور داده خواهند شد. در مرحله بعد فرآیند تولید رول ورق سیاه باز شده را توسط سه غلتک ابتدای، میانی و انتهای با دقت عبور می دهند. لازم به ذکر است که در این مرحله غلتک ابتدایی و انتهایی از بین سه غلتک به شکل افقی قرار دارند.

روش تولیدO & U یکی از روش های رایج تولید لوله تست می‌باشد. در این روش در مرحله اول ورق سیاه را از بین غلتک ها عبور می دهند، سپس توسط فشار دستگاه پرس ورق سیاه را دچار تو رفتگی کرده و به شکل U تغییر می دهند.

بعد از این تغییر شکل توسط غلتک های پرس لبه ها از بیرون به یکدیگر متصل خواهند شد و در مرحله آخر توسط دستگاه های پرس از داخل لوله شکل دایره کامل می شود. در آخرین مرحله و در انتها دو لبه ورق به وسیله دستگاه جوش مستقیم با دقت خاصی به یکدیکدیگر متصل خواهند شد. از دیگر روش های تولید لوله تست آب جوشکاری پرتو لیزر، تولید لوله های بدون درز و تولید لوله درز مارپیچ هستند.

خرید لوله تست آب

مجموعه سپندار لوله در تلاش است تا با آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها، بتوانید انواع لوله تست آب را تهیه بفرمایید، در همین راستا می‌توانید به صورت اینترنتی و از طریق درگاه سایت سپندار لوله و یا با شماره ۶-۰۲۱۶۶۳۱۶۶۸۵ تماس حاصل نمایید و محصول خود را خریداری نمایید.

قیمت لوله تست آب

فروش انواع لوله تست آب برحسب سایز و ضخامت آن‌ها مشخص می‌شود و این قیمت‌ها روزانه در سایت سپندار لوله بروزرسانی می‌شود، چنانچه می‌خواهید از قیمت لوله مورد نظر خود براساس رده و سایز آن مطلع شوید صفحه لوله گازی و تست سپندار لوله را مشاهده کرده و از قیمت‌های به‌روز لوله گازی و تست آگاهی یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *