لوله مانیسمان

تشخیص لوله مانیسمان تقلبی

با توجه به کاربرد بالای لوله مانیسمان در صنایع مختلف مثل خطوط انتقال نفت و گاز، خطوط آبرسانی صنعتی و… در بازار خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است. شما باید تشخیص لوله مانیسمان را انجام داده زیرا افراد سودجو دست به فروش لوله‌های تقلبی زده‌اند، که استفاده از هر یک از این محصولات تقلبی می‌تواند ضرر بزرگی را به پروژه‌های صنعتی شما تحمیل کند. از این رو در این نوشته تلاش شده تا مواردی را که برای شناخت تفاوت‌های لوله اورجینال و تقلبی در لوله‌های مانیسمان نیاز می‌باشد را بیان کنیم تا شما به عنوان مسئول خرید یک شرکت یا فردی که قصد خریداری یکی از محصولات لوله بدون درز را دارید توانایی تشخیص لوله‌های اورجینال و تقلبی را داشته باشید تا از بروز هرگونه آسیب و ضرر مالی در پروژه‌های خود جلوگیری کنید و خریدی مطمئن را داشته باشید.

تشخیص لوله مانیسمان  چین

  مواردی که برای شناخت تفاوت های لوله‌های اورجینال با تقلبی بدون درز چین باید دانست به شرح زیر می‌باشد:

  • رنگ پرایمر لوله )عایق لوله( در لوله‌های تقلبی چین، نو بودن رنگ درپوش لوله و فرم مارک لوله، برای افراد باتجربه این کار قابل تشخیص است.
  • با توجه به اینکه حداقل مدت زمان بارگیری و ارسال کالای اورجینال از مبدأ چین دو تا سه ماه کاری می‌باشد، کالای اصل ظاهر نو و براق ندارد و لوله‌های تقلبی دارای ظاهری نو و براق‌تر می‌باشند و همچنین درپوش آن نیز نوتر بوده است و مارک لوله نیز براق و شفاف‌تر می‌باشد.
  • مرحله بعد با توجه کردن به کونیک لوله می‌توان به تقلبی یا اورجینال بودن لوله پی برد. در برخی از لوله‌های چینی اصل دارای سه لبه کونیک می‌باشند و البته برخی دیگر تخت می‌باشند. اما در نوع تقلبی تفاوت ظاهر کونیک لوله قابل تشخیص می‌باشد.
  • همچنین با برش لوله نیز می‌توان به اورجینال یا تقلبی بودن لوله پی برد، لوله‌های اصلی چون از شمش تولیدشده‌اند می‌توان تشخیص داد که لوله بدون درز می‌باشد زیرا لوله‌های تقلبی از ورق تولید شده و پس از برش با برسی دو مورد می‌توان به تقلبی یا اصل بودن لوله پی برد.
  1. مغز ورق شفاف‌تر بوده
  2. برخی از متقلبین توان درز برداری لوله را به میزان 6متر ندارند و با برش لوله می‌توان درز لوله را مشاهده کرد.
  • در مرحله آخر شما می‌توانید با یک هزینه مناسب و ارسال لوله به آزمایشگاه و آنالیز لوله به اورجینال یا تقلبی بودن لوله پی ببرید.

آنچه که در هنگام خرید بسیار مهم می‌باشد خرید از تأمین کنندگان معتبر و بنام می‌باشد، که تجربه و تخصص و اعتبار خود را بابت یک  فروش با اصالت به دست آورده‌اند.

تشخیص لوله مانیسمان اهواز

شرکت لوله‌سازی اهواز در منطقه‌ای از شهرستان اهواز با استفاده از ماشین‌آلات مدرن و تجهیزات پیشرفته و به‌کارگیری نیرو‌های متخصص در راستای تولید لوله‌های فولادی تاسیس گردیده است. لوله مانیسمان اهواز یکی برند‌های معتبر در زمینه تولید انواع لوله بدون درز در سایزهای مختلف می‌باشد. تقلب درفروش و تولیدات لوله بدون درز اهواز کم صورت می‌گیرد زیرا متقلبین برای تقلب در این کار دست به اسید شویی لوله‌های سیاه می‌زنند که البته با این کار داغی جوش مشخص می‌شود و می‌توان به تقلبی بودن لوله پی برد.

همچنین یکی دیگر از برندهای معتبر در زمینه تولید لوله بدون درز لوله مانیسمان کاوه می‌باشد که اخیراً موردی درمورد تقلبی بودن این محصول پیش نیامده است.

۱ دیدگاه در “تشخیص لوله مانیسمان تقلبی

  1. سعادتی گفت:

    با سلام و تشکر از سایت خوبتان ولی سوال اینجاست شما در مرحله آخر تشخیس را آزمایشگاه معرفی نمودید در صورتی که با تست هایی که فرمودید تمامی تست های psl1 و ۲ در دو گرید پاس میشوند حتی در تست ضربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *