لوله گازی

لوله گازی و تست چیست ؟

یکی از موارد مهم در خرید یک محصول شناخت آن محصول می‌باشد. از محصولات پر طرفدار در زمینه صنعت و ساخت ساز، لوله گازی و تست می‌باشد. اصلی ترین سوالی که در هنگام خرید این محصول با آن مواجه می‌شوید این است که لوله گازی و تست چیست ؟ و چه کاربردی‌هایی دارد. از این رو در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات کاملی را در مورد لوله تست گاز و موارد مصرف آن را در اختیار خریدارانی که قصد خرید این محصول را دارند قرار دهیم تا بهترین خرید و انتخاب را داشته باشند، پس تا انتها با ما همراه باشید.

لوله تست گاز چیست ؟

پر کاربرد ترین نوع لوله در تأسیسات ساختمانی لوله های سیاه گازی می­باشد. لوله‌های سیاه گازی به لوله‌هایی گفته می‌شود که دارای درز جوش هستند. لوله تست گاز نیز در اندازه‌ها و ضخامت‌های متفاوتی تولید می­شود. لوله گازی و تست در بازار به اسم لوله سیاه یا لوله سنگین هم نیز شناخته می­شود. لوله  گازی لوله درز داری‌ است که از ورق‌های سیاه و تسمه‌های فولادی تولید می­شود و به منظور انتقال گاز در صنعت مورد استفاده قرار می­گیرد. همچنین از این نوع لوله ها در صنایع مختلف مانند قطعه سازی، حفاظ و حصار و غیره به صورت گسترده کاربرد دارد.

نحوه تولید لوله گازی و تست

لوله گازی و تست به روش نورد سرد و از تسمه‌های فولادی تولید می­گردد. در روند تولید تسمه پس از وارد شدن به خط تولید با روش نورد سرد فرم داده می­شود و پس از شکل گرفتن درز لوله از داخل جوش داده می­شود. لوله های تست گاز پس از تولید در کارخانه تحت تست و کنترل سیستمی (کامپیوتری) قرار داده می­شوند که در این مسیر لوله‌هایی که از لحاظ فنی معیوب بوده و مشکل ساختاری داشته باشد از خط تولید خارج می­گردند. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که لوله تست گازی توسط سه شرکت ساوه، سپنتا و سپاهان تولید و روانه بازار می‌شوند، جهت اطلاع از مشخصات هر یک و خرید به صفحه لوله گازی و تست مراجعه نمایید.

کاربرد لوله گازی و تست چیست ؟

لوله های گازی و تست که جزو لوله‌های درزدار می‌باشند. کاربرد بالایی را در تأسیسات ساختمانی دارد. لوله‌های تست گاز نوعی از لوله های فلزی هستند که به منظور انتقال جریانات گازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین منظور از حساسیت بالاتری هنگام ساخت و استفاده برخوردار هستند. همانطور که در قبل نیز گفته شد لوله‌های تست گاز کاربرد زیادی در تأسیسات دارد که برخی از کاربرد‌های آن به شرح زیر است:

  • انتقال مایعات
  • گاز رسانی
  • پتروشیمی
  • انتقال محتوای مخازن
  • انتقال آب
  • ساخت و ساز
  • معدن، کشتی سازی
  • سازه‌های فلزی
  • انتقال نفت

قیمت لوله گازی و تست

فروش انواع لوله گازی و تست برحسب سایز و ضخامت آن‌ها مشخص می‌شود و این قیمت‌ها روزانه در سایت سپندار لوله بروزرسانی می‌شود، چنانچه می‌خواهید از قیمت لوله مورد نظر خود براساس رده و سایز آن مطلع شوید صفحه لوله گازی و تست سپندار لوله را مشاهده کرده و از قیمت‌های به‌روز لوله گازی و تست آگاهی یابید.

خرید لوله گازی و تست

مجموعه سپندار لوله در تلاش است تا با آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها، بتوانید انواع لوله گازی و تست را تهیه بفرمایید، در همین راستا می‌توانید به صورت اینترنتی و از طریق درگاه سایت سپندار لوله و یا با شماره ۶-۰۲۱۶۶۳۱۶۶۸۵ تماس حاصل نمایید و محصول خود را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *